zondag 9 maart 2014

WRC MEXICO 2014 - DAG 4 - SS 19

SS 19 - Superspecial het voorproefje voor de grote., maar niet ongerst

SS20 Guanajuatito met zijn 55,92 km is de grootste test van de ochternd, maar eerst hetbben we een voorproefje van een superspecial van 4,42 km. En Ogier wint deze.

Dit hadden de piloten erover te vertellen.

Ogier (3'22"0) zijn 249ste 'stage win' : "Het is een mooi getal, maar ik focus me er niet op. Ik zit meer in gedachten bij een 18de overwinning."

Latvala (3'25"7) "Ik maakte 2 foutjes, ik ging te breed en verloor er tijd mee."

Neuville (3'24"5) "Ik heb alles gegeven. Ik had een goede, zuivere rit. Alleen problemen met de zichtbaarheid, mijn ruitenwissers weigerden dienst.

Evans (3'27"7) " Een kleine shock in de eerste bocht maar niets ergs."

Prokop (3'26"1) "Een heerlijke opwarmertje, de volgende zal wat anders zijn!"

Guerra (3'26"9) "Heerlijk om hier te winnen in het bijzijn van al mijn fans. Een goeie start van de dag. Ik heb 2 reserve wielen mee. Vandaag wordt een grote dag."

Atkinson (3'29"0) "Alleen belangrijk om erdoor te geraken, we nemen geen risico's."

Hirvonen (3'25"7) "Het was plezant!"

Meeke (3'26"1) "Ik ging te breed in de eerste ronde."

Mikkelsen ( 3'23"6) "Mijn eerste keer dat ik deze rij. Was OK."

Info iRally.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten