vrijdag 7 maart 2014

WRC MEXICO 2014 - DAG 2 - SS 5

SS 5 - Ostberg nog aan de leiding tijdens de lunch ondank foutje.

Hierna wat de piloten kwijt wilden tijdens de lunchtijd in het service parc.

Ogier (2'23"3) "Nogal traag met veel haarspeldbochten. Goed, zonder veel problemen voor ons voor deze."

Hirvonen (2'25"3) voorzichtig na de lekke band op SS 2. "Tijdens de lange KP (SS3) heb ik een steen nogal hard geraakt."

Latvala (2'23"7) "Alles loopt goed, nu kunnen we wat service nemen en zou deze namiddag dan wel wat beter lopen."

Meeke (2'26"4) "Gevaarlijk zou ik zeggen. Sommige plaatsen zijn glad en ander kunnen niet geveegd worden. Ik voel me nog steeds niet op mijn gemak."

Evans (2'29"7) "Zeker een interessante voormiddag met nog steeds veel te leren. We hebben niet te veel gepucht." 

Neuville (2'26"8) "Ik had enkele goeie etappes, een leegloper op de tweede KP. We zullen één en ander uitproberen, we zullen dan wel zien of het zal helpen."

Nog 6 specials verdeeld over 76,52 km te gaan vandaag.

Info: iRally.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten