vrijdag 7 maart 2014

WRC MEXICO 2014 - DAG 2 - SS 7

SS 7 - Ogier neemt de leiding terug.

Ogier (29'29"0) "Zeer harde etappe, zeer hard voor de wagen. We moesten voorzichtig zijn. Ik ben er blij mee."

Ostber (29'43"9) verliest de leiding. "Niet perfect, ik worstelde op deze etappe. Had veel overstuur, ik verlies hier veel tijd."

Hirvonen (29'40"3) wou geen commentaar kwijt op het einde van de etappe.

Meeke (29'36"8) is tweede snelste op deze special en oversteekt Latvala in het klassement. "Ik heb een goed ritme gevonden en voel me zelfverzekerder."

Latvala (26'46"9) "Het voelde goed aan. De etappe is toch nogal glad en vraagt meer psychologie van ons, er kan veel gebeuren" 

Neuville (30'02"1) "Erg hobbelig, ik was nogal veilig in mijn afstelling. Het was een goede, snelle etappe."

Prokop (30'25"5) "Niet blij met de afstelling, echt niet goed. We probeerden het te verbeteren. We blijven sukkelen in de berg op."

Info iRally.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten