vrijdag 7 maart 2014

WRC MEXICO 2014 - DAG 2 - SS 6

SS 6 - Ogier wint etappe en sluipt dichter in de tussenstand.

Hirvonen (7'36"2) "Alles OK. Moet het ritme nu vasthouden."

Latvala (7'37"6) "Veel beter! Veel meer grip aan de grond, dit is gemakkelijker voor mij maar veel warmer in de wagen." 

Meeke (7'39"5) "Heel blij, een seconde of 2 moeten toegeven op Jari. Gewoon mijn rijlijnen en het goede ritme vinden."

Kubica ((7'46"4) "Alles is oké. We zullen zien op de lange KP nu. Een beetje meer grip, maar wel moeilijker om de goede lijn te houden."

Evans (7'42"1) "Zeker veel meer grip. Terug onvoldoende stuwkracht, er is nog veel werk aan de winkel." 

Neuville (7'43"3) "We hebben enkele aanpassing gedaan. De grip is goed nu, houden zo."

Prokop (7'52"7) "Niet slecht, misschien staat de wagen iets te hard voor de volgende KP."

Guerra (7'54"4) "6" beter dan de vorige doortocht vanmorgen. Ik denk dat we ze allemaal kunnen verbeteren deze namiddag, maar ik moet een beetje meer geven."

Atkinson (7'50"6) "Geen problemen, alleen het juiste ritme nog vinden. Een slechte voormiddag gehad, nu moet ik me terug in het spel werken. 't Zal wel komen, 't is gewoon een deel van het leerproces. We testen evenveel als we racen." 

Info iRally.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten