vrijdag 7 maart 2014

WRC MEXICO 2014 - DAG 2 - SS 4

SS 4 - Ostberg leidt voor Ogier met 5"5.

Een tweede KP-winst voor Mads, de Noor rijdt zijn DS3 WRC door de KP Las Minas in 11'18"2. "Een zeer goede start, ik ben erg blij. De wagen werkt heel goed mee. Wij zitten op schema en amuseren ons."

Ogier (11'23"7): "Wij zien geen rijlijnen!"

Hirvonen (11'21"2) "Ik probeer zo hard te gaan als kan. Het is OK. Hopelijk kan ik het zo houden."

Latvala (11'24"0) "Deze etappe voelt goed aan, de beste van de dag. Ik vond hier een beetje meer grip."

Meeke (11'32"5) " Niet slecht, ik voelde me niet zo zelfzeker op deze lange etappe. Maar het was goed. We moeten nog bijleren, misschien wordt het beter in de tweede doortocht."

Evans (11'34"1) "Gans de tijd krijg ik nieuwe ervaring, en lukt goed. Ik amuseer me enorm."

Prokop (11'40"6) "Deze morgen verloopt alles goed. Ik heb een beter gevoel in de wagen. Ik ben gelukkig."

Neuville (11'43"3) verliest 25"2 "Ik rij tamelijk goed, er moeten nog enkele correcties gebeuren aan de afstellingen."

Guerra (11'40"7) "De eerste etappe was moeilijk, we hadden moeilijkheden met het stuurhuis. De tijden worden alsmaar beter."

Atkinson (23'37"8) Het rechter achterwiel is afgebroken. Hij verliest 1'19"6. "In een lange linkse, ik dacht dat het een lekke band was, maar het kwam zo snel. Ik denk dat de arm is afgebroken."

Info iRally.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten